Meny

Varukorg

 x 

Kundvagnen är tom

Jack och Jack

av Tony Bradman

Array
Pris 93 kr

Beskrivning

Jack Becker är den perfekta eleven. Han lämnar alltid in sina hemläxor i tid och gör aldrig något fel. Jack Decker är den stökiga killen. Han hamnar ständigt i trubbel och verkar aldrig kunna göra något rätt. Alla vet exakt hur de två Jack är. Tills en ny lärare blandar ihop dem – och allt förändras!

En bok om förväntningar, förutfattade meningar och vad som händer när ett missförstånd ställer allt på ända. Av författaren till FOTBOLLSTOKIG (2015) och DEN SPANSKA SPIONEN (2018).

ISBN
978-91-88577-76-4
Utgivningsmånad
januari 2021
Bindning
Inbunden
Antal sidor
63
st
Rekommenderad ålder
från 9
år
Översättning
Helena Olsson
Originaltitel
The Two Jacks

Vi använder cookies på denna webplats.