
Två främlingar. Två vip-biljetter.
En sjuhelvetes helg.
Sally Mack har fått nog – av sitt jobb, sin chef och sitt liv.
Keith Scully känner sig inte heller på topp. Hans vänner har svikit, och nu är han på väg till ROCK OUT, årets viktigaste festival, alldeles ensam.
Både Sally och Keith önskar att de var någon annan. Och den här gången har de tur. Av en lustig slump råkar båda få tag på VIP-biljetter till ROCK OUT.
Helgen ser ut att ljusna. Men kommer deras första önskan att ställa till det för dem? Och vad händer när de träffar varandra?