
Lily är en outsider. Skolans tuffaste tjejgäng trakasserar henne och killarna vet knappt om att hon finns. Hon går ut i skogen för att komma ifrån sina problem. Men hon är inte ensam. Där finns också kråkorna. Mötet med kråkorna förändrar Lily och inom henne vaknar en stark önskan om revansch. Hon får en ovanlig idé, en idé som kanske kan göra allt annorlunda. Kommer årets Halloween att bli en kväll att minnas?
»En välskriven och spännande bok om en vardag som många unga kan känna igen sig i … en fin läsupplevelse som väcker många tankar.« BTJ om den engelska utgåvan
Finns också som ljudbok och e-bok. Information om våra digitala titlar finns på Elib.