
Marks flickvän är död, och det är hans fel. Han stal en bil, han körde för fort och han såg sig inte för. Han krockade. Men det var hon som flög ut genom vindrutan. Det var henne han lämnade kvar i snön. Han gick bara därifrån.
Men Mark kan inte fly från sanningen. Den finns där hela tiden, inuti honom, och den sliter sönder honom. Han börjar se saker. Inbillar han sig bara, eller har hon kommit tillbaka från de döda för att hämnas på honom?