Hemsökt

av Michelle Magorian

Array
Pris 93 kr

Beskrivning

Det spökar i Hannahs rum. Hon hör raspande ande­tag. Knarr i golvplankorna. Hon vågar inte sova längre …

Hannahs familj är på semester vid havet. En semester i helvetet, tycker Hannah. Varje natt känner hon hur närvaron kommer närmare. Ska hon någonsin få reda på vad som hände i det här rummet?

Michelle Magorian är den prisbelönade författaren av "Godnatt Mister Tom".

ISBN
978-91-88577-12-2
Utgivningsmånad
juni 2018
Bindning
Inbunden
Antal sidor
66
st
Rekommenderad ålder
från 11
år
Översättning
Helena Olsson
Originaltitel
The Front Room

Vi använder cookies på denna webplats.